Sunday, November 14, 2010

Kenapa EKK????!!!




a)kenapa bila kita yang x merokok, datang kat orang yang merokok kita maki belakang2 bau busuklah, ape lah tp x berani nak bersuara???

jawapan baek:
-sebab korang nie ade perasaan hormat menghormati antara 1 sama laen.. dorang x sentuh korang.. korang x sentuh lah dorg... tp jiwe kacau...
jawapan jahat:
-sah2 lah korang nie takut kene bantai... ape gler ape... mau dorg amik rokok cucuh kat kulit korang x pasal2 ke berparut2... kang org pkir kudis lah kurap lah... so dri jd mcm tu baek korang tahan jelah kan daripada luahkan perasaan yang gundah gulana tu..


b
)kenapa bila kita dah tau kita ade byak keje assgment, tp kita x wat awal??

jawapan baek:

-sebab korang x suke wat keje tu sikit2.. klo nak wat keje tu start je mksure bhan smua dah ade tggu nak stelkan je dalam 1 masa...
jawapan jahat:
-sebab korang nie pemalas arr.. suke sangat wat keje last2 minit... bler x tau nak wat.. terhegeh2 cri mmber yang dah wat... salin.. x saling copy paste je... just tuka2 ayat tp mksd yang same...

c)kenapa bila kite kelua je mesti nak pakai smart2 or lawa2?? tp biler kite duk umah, pakai baju koyak pown x de hal arr.. kdg2 smpai dah terlondeh2 pown still pakai?? sebab..

jawapan baek:
-korang tau bahawa kekemasan adalah penting untuk menberi pandangan seseorg terhadap kita, apabila dorg pndang elok pada kita.. keingginan tuk bergaul adalah lebih terbuka
jawapan jahat:
-korang kan hipokrit.. klo kat umah x mandi pown x pe.. tp bler klua... tau2 bau pofeum... x cukup tu.. pakaian nak yang bru beli, berjenama.. yelah bru lah style beb.. ape kes p kelua pkai jenama "CHERATING" "LANGKAWI" igat p santai ape??
d)kenapa bila beli je barang.. kita mesti nak minta murah?? padahal dalam dompet duit berkepuk tp niat nak dpt murah tetap nak gak??

jawapan baek:

-sebab dorang x suke amalan setan iaitu membazir-bazir... so dengan mendapatkan harga yang murah.. dengan harapan yang melonjak tggi.. kehendak untuk mendapatkan barang tersebut tetap diigini
jawapan jahat:
-sebab korang nie kedekut.. klo dpan awek bukan maen byr je x mnta kurang2.. klo sorg2 bukan ngan awek je.. koranglah raja muke seposen..harge barang rm100 boleh2 mnta harge paling jatuh rm50?? giler ape.. org bisnes pown bankrup daaa..

e)kenapa bila awek@pakwe msge je.. jangankan 1 mnit... 10 saat pown dah berbalas.. tp bile kawan msge je... 15 mnit lah... ade lg truk.. x ksi pape respon pown..

jawapan baek:
-takut berborak bnde2 yang lagha.. kang mmber2 bukan nyer leh cyer sangat... topik bukan2 gak lah dorg msge... then mencarut2... kan bazir tu....
jawapan jahat:
-klo dah name pown kedekut... kedekut gak lah... haha... x kan lah msge mmber 1sen pown x leh reply kot... tp jgn plak pkir mcm tu... ade org bkan mls nak rply ke ape.. just klo layan meleret2 plak kan... so ade baek nyer x lah semua jahat.

f)kenapa cikgu pompuan suke kaco dak laki... n cikgu laki suke kaco dak pompuan??

jawapan baek:
-sebab lumrah arr laki mesti cari pompuan.. n pompuan mesti cari lelaki... masing2 memerlukan antara 1 sama laen.. keingginan tuk bergurau mesti ade
jawapan jahat:
-ermmm GATAL! MIANG! tu word sesuai... hahah... x delah... ofcoz lah nak mcm tu... x kan lah nak laki kaco laki... pompuan kaco pompuan... mak aiii x de nikmat langsung bai.... mcm semacam pown ade kan.....

tp cuba korang pkir balik... kenapa setiap soalan mempunyai pelbagai jawapan?? sebab Allah telah mencipta manusia untuk berfikir dan membezekan mane yang baek dan mana yang buruk. klo semua manusia berfikiran same... x ke bosan??? x ke just itam putih kelabu je warna dunia nie??

-THE END-